چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

پس از شایعات فراوان، معاون اجرایی ویوو (Vivo) پارسال تایید کرد که نخستین تبلت این برند در حال آماده شدن است و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به‌طور رسمی عرضه می‌شود.

تبلت ویوو

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، با نزدیک شدن به جدول زمانی عرضه، جزئیات بیشتر در مورد اولین تبلت ویوو به صورت آنلاین منتشر شده است. در جدیدترین نمونه، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی این دستگاه مشخص شده است.

افشای اطلاعات جدید نشان می‌دهد که تبلت ویوو با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۷۰ عرضه خواهد شد. این همان چیپست است که مدل ممتاز شیائومی پد ۵ پرو و ​​همچنین لنوو Xiaoxin پد پرو ۲۰۲۱ را تامین می‌کند.

صفحه نمایش این تبلت دارای یک صفحه نمایش +Full HD با حداقل حاشیه است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک سوراخ پانچ در بالای صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین جلو ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود که انرژی مورد نیاز آن از یک باتری ۷۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

در مورد بخش نرم‌افزار، دستگاه احتمالا OriginOS خود شرکت را بر اساس سیستم‌عامل اندروید اجرا خواهد کرد. همچنین دارای ویژگی اتصال ترمینال است که می‌تواند صفحه و محتوا را در دستگاه های ویوو به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

سال گذشته، این شرکت علامت تجاری "Vivo Pad" را به ثبت رساند، اما هنوز تایید نشده است که آیا دستگاه به همین نام نام‌گذاری خواهد شد یا خیر. با توجه به اینکه این تبلت باید تا پایان ژوئن سال جاری به صورت رسمی معرفی شود، انتظار داریم در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول بدانیم.

کد خبر 651164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha